.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 


نقد و بررسی سامسونگ گلکسی A5

 


سامسونگ با تولید سری A می‌خواهد راهی که در تولید گوشی «آلفا» نیمه کاره رها کرده بود را ادامه دهد. سری A گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ را در بر می‌گیرد. «گلکسی A5» هم دومین گوشی سری A است که در کنار A3 در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته و به‌زودی گوشی A7 هم ‌به این دو اضافه خواهد شد. محصولات این  سری از طراحی یکپارچه و بسیار زیبایی برخوردار هستند و می‌توان از آن‌ها به عنوان گوشی‌های شیک و چشم‌نواز نام برد. در یک کلمه می‌توان از عبارت لوکس برای توصیف این سری از گوشی‌ها استفاده کرد. گوشی A5 از این سری در اواخر دی ماه 1393 در اختیار علاقه‌مندان ایرانی قرار گرفت و در مدت یک ‌ماه توانست جایگاه خوبی را در میان دیگر گوشی‌های هم رده‌اش به دست بیاورد. 


با بررسی تخصصی دیجیکالا همراه باشید



:: موضوعات مرتبط: بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , منبع بررسی ها : digikala , ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : یک شنبه 28 تير 1394

 

 
 
 

Samsung Galaxy Star Plus

Galaxy Star را می‌توان ارزان‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی شرکت سامسونگ دانست که در سال 2013 میلادی رونمایی گشت. چند ماه بعد از رونمایی این محصول، این شرکت کره ای مدل آپگرید شده‌ی این دستگاه را تولید و روانه‌ی بازار نمود. این گوشی Galaxy Star Plus نام دارد که نسبت به نسل قبلی خود، پیشرفت هایی در زمینه‌ی کیفیت و اندازه‌ی صفحه نمایش و ظرفیت باتری داشته است. اما این گوشی همچنان مانند نسل قبلی خود از پردازنده‌ی تک هسته ای بهره می‌برد و همان ورژن 4.1 سیستم عامل اندروید که در Galaxy Star وجود داشت، در Galaxy Star Plus هم دیده می‌شود. اما سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری از کاربران شکل بگیرد؛ این است که آیا این گوشی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت چشم گیر و قابل قبولی داشته است؟ آیا این محصول ارزش خرید دارد تا کاربران برای خرید این محصول، به آن نزدیک شوند؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات، با نقد و بررسی Galaxy Star Plus در دیجی کالا همراه باشید.


:: موضوعات مرتبط: بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , منبع بررسی ها : digikala , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : یک شنبه 28 تير 1394

 

با بررسی تخصصی دیجی کالا همراه باشید



:: موضوعات مرتبط: بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , منبع بررسی ها : digikala , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : یک شنبه 28 تير 1394

 

 

مقدمه

تنها چند ماه پس از عرضه غول چهار هسته‌ای کمپانی سامسونگ یعنی Galaxy S III به بازار، این کمپانی مدل ارتقا یافته آن‌ را با تغییراتی کوچک نسبت به مدل پیشین معرفی نمود. از نظر شکل ظاهری و ابعاد، تغییری در این مدل به وجود نیامده است. تنها رنگ‌های مدل جدید نسبت به مدل پیشین گلکسی اس 3 تغییر کرده‌اند. همچنین صفحه نمایش به کار رفته بر روی این مدل، دقیقا همان صفحه نمایش بزرگ 4.8 اینچی از نوع SuperAMOLED است که در مدل پیشین نیز نظر همگان را جلب نمود. اما اولین تغییر آن نسبت به قبل، افزایش رم آن از یک گیگابایت به یک و نیم گیگابایت می‌باشد. تغییر دوم چیپست پردازنده آن می‌باشد چیپست مدل قبلی Exynos 4212 بود ولی در این گوشی چیپست Qualcomm MSM8226 Snapdragon 400 به کار رفته. دوربین I9305 نسبت به I9300 هیچ‌گونه تغییری نداشته است. اما از نظر نرم‌افزاری نیز این مدل مجهز به نسخه 4.3 از سیستم عامل اندروید شده است که آخرین نسخه این سیستم عامل قدرتمند تا به امروز محسوب می‌گردد. از نظر شارژ دهی نیز، با توجه به عدم تغییر در باتری، انتظار عملکردی مشابه با I9300 می‌رود. در کل، با توجه به قدرت کافی مدل پیشین یعنی Galaxy S III I9300، به نظر می‌رسد سامسونگ صرفا برای عقب نماندن از رقبای خود در بازار، قصد دارد این مدل را با رم 1.5 گیگابایت عرضه نماید. طبق اعلام کمپانی سامسونگ، این مدل فقط با ظرفیت 16 گیگابایت و البته قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی حداکثر تا 64 گیگابایت تولید گردیده است.

برای آشنایی بیشتر با این گوشی قدرتمند، خواننده نقد و بررسی آن باشید.



:: موضوعات مرتبط: بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , منبع بررسی ها : digikala , ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 25 تير 1394

 

جسارت شرکت سامسونگ در تولید گوشی‌هایی با ابعاد بزرگ یا همان فبلت ها به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست. شرکتی که برای نخستین بار و در سال 2011 میلادی از نخستین فبلت سری نوت خود، به نام گلکسی نوت N7000 پرده برداشت. شاید تا قبل از رونمایی این محصول، کاربران چندان با واژه فبلت آشنا نبودند و این شرکت کره‌ای سامسونگ بود که به طور جدی مردم را با دسته‌ی جدید «فبلت‌ها» آشنا نمود. به واقع تولید گوشی 5.3 اینچی (و بزرگ‌تر از آن) در سال 2011 میلادی امری عجیب و غریب و مضحکه آمیز برای کاربران به حساب می‌آمد که سامسونگ با جسارت تمام دست به تولید آن زد و با انتقادات فراوانی از سوی شرکت‌های مختلف روبرو شد. اما اکنون یعنی در سال 2015 میلادی، نه تنها تولید چنین گوشی‌های بزرگی مسخره آمیز نیست، بلکه کاربران از این قضیه کاملا استقبال می‌کنند. مطمئنا شما هم در طول چند سال اخیر، از استقبال خوب و فروش فوق‌العاده‌ی گوشی‌های نوت سامسونگ باخبر شده‌اید. به واقع، این دلیل به تنهایی سبب شد تا شرکت سامسونگ به این راه درست خود ادامه دهد و خط تولید گوشی‌های نوت خود را به ایستگاه چهارم برساند. ایستگاهی که قرار است این شرکت به مدت یک سال در آن توقف نماید و فروش خوبی را از آن بدست آورد. سامسونگ گلکسی نوت 4 در دوازدهمین روز از آخرین ماه فصل تابستان سال 93 خورشیدی در شهر برلین و در طی مراسم جهانی IFA معرفی گردید. مراسمی که سامسونگ علاوه بر نوت 4، از گوشی پر سر و صدای دیگری به نام گلکسی نوت اج رونمایی به عمل آورد. حال این فرصت نصیب ما شد تا مروری کامل در مورد برترین فبلت همراه با قلم دنیا در سال 2014 داشته باشیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : دو شنبه 8 تير 1394

 منبع دیجیکالا

 

 

 Samsung Galaxy S4

همراه زندگی

بالاخره پس از ماه‌ها حدس و گمان و شایعه، سامسونگ در واپسین روزهای سال 1391 از پرچم‌دار جدید گوشی‌های اندرویدی خود یعنی Galaxy S4 پرده برداری کرد. Galaxy S4 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ساخته شده تا به این تاریخ محسوب می‌شود و از مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در آن نسبت به Galaxy S3 می‌توان به صفحه نمایش با کیفیت‌تر، پردازنده قوی‌تر و دوربین بهتر اشاره کرد. حال پس از عرضه این گوشی به بازار، قصد داریم به نقد و بررسی آن بپردازیم. البته این گوشی در دو مدل با پردازنده هشت هسته ای و با پردازنده چهار هسته ای تولید شده است. پس از ورود آیفون 5 به بازار، اکثر کمپانی‌های رقیب شروع به انتقاد از اپل نمودند که چرا این آیفون نسبت به نسل‌های قبلی خود نو آوری و یا پیشرفتی نداشته است و در مجموع، متحول نشده است. حال می‌خواهیم بررسی کنیم که آیا سامسونگ در پرچمدار جدید خود تحولی ایجاد نموده یا اینکه کمپانی کره ای نیز همانند اپل در جا زده است. پس با ما همراه باشید تا در نقد و بررسی پدیده جدید سامسونگ، آنرا بررسی نماییم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : جمعه 5 تير 1394

 

 

مقدمه : بررسی تخصصی دیجیکالا

مانند همیشه که معرفی و ارائه‌ی گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی اس، سر و صدای زیادی را در بین مردم و علاقه‌مندان به تکنولوژی در سرتاسر دنیا ایجاد کرده بود، این بار نیز گوشی سامسونگ گلکسی اس 5، شور و شوقی خاص را در میان مردم ایجاد کرده است و تمام نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده تا همگان را از این بابت شگفت زده نماید. گلکسی اس 5 که حدودا یک ماه پیش در طی مراسم Unpacked 5 معرفی شد، پنجمین ستاره از کهکشان درخشان سامسونگ به شمار می‌رود. در واقع تعداد کثیری از مردم از جمله مردم ایران از ماه‌ها پیش، چشم انتظار این سوگلی سامسونگ بوده‌اند و حالا این گوشی بعد از گذشت تنها یک ماه پس از رونمایی جهانی آن، برای اولین بار در ایران رونمایی شد که مسئولان دیجی کالا به خوبی هر چه تمام‌تر این رویداد مهم را پوشش دادند و هم اکنون این گوشی در سایت دیجی کالا آماده‌ی فروش می‌باشد.
سامسونگ در جدیدترین گوشی خود یعنی گلکسی اس 5 تمام قسمت‌ها و ویژگی‌های آن را ارتقا داده است. این تغییرات شامل موارد زیر می‌باشد: چیپ ست سریع‌تر، صفحه نمایش بزرگ‌تر، تعدادی حسگر جدید و خاص مانند حسگر ضربان قلب و حسگر اثر انگشت، گواهینامه IP67 و دوربین کاملاً بهبود یافته. اما مشکلی که در سری‌های قبلی گلکسی اس سامسونگ دیده می‌شد و کاربران از وجود آن ناراضی بودند، همچنان در گلکسی اس 5 هم به چشم می‌خورد. سامسونگ در به‌کارگیری بدنه‌ی پلاستیکی در گوشی‌های خود همچنان وفادار بوده است و بدنه‌ی اس 5 را هم پلاستیکی ساخته است! اما شاید این بار پلاستیک به کار برده شده در این گوشی رضایت کاربرانش را بیش از پیش، یعنی بیشتر از پرچم‌داران سال‌های گذشته‌ی خود، جلب کند. همچنین قابلیت فیلم‌برداری به صورت 4K در این گوشی وجود دارد و ظرفیت باتری آن بیشتر شده است. لیست امکانات اس 5 همچنان ادامه دارد و با گفتن چند جمله نمی‌توان از پس دریای امکانات این غول کره ای برآمد.
در ادامه بررسی با دیجیکالا همراه باشید


:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 30 خرداد 1394

منبع بررسی تخصصی دیجیکالا digi kala

 

 

Samsung Galaxy S6

«پروژه‌ی صفر»؛ این عبارتی است که سامسونگ در سال 2015 برای توصیف جدیدترین پرچم‌دار سری «اس» (S) خود به‌کار برد. شرکت سامسونگ پس از تجربه‌ی تلخی که با پرچم‌دار سال گذشته‌ی خود یعنی «گلکسی اس5» داشت، تصمیم گرفت همه‌چیز را از نو شروع کند و روحی تازه به کهکشان سری اس بدمد. شاید قبل از ورود اس5 به بازار‌های جهانی، بسیاری از طرفداران سامسونگ تصور می‌کردند این همان پرچم‌داری است که سامسونگ با آن می‌تواند به اوج برسد. اما هیچ کدام از این پیش‌بینی‌ها با واقعیت همراه نشد و سامسونگ در زمینه‌ی فروش پرچم‌دار سری اس‌اش‌ سال کم‌فروغی را تجربه کرد. این اتفاقات باعث شد تا سامسونگ به فکر ایجاد تحولی بزرگ در پرچم‌دار بعدی‌اش بیافتد و حداقل این‌بار صرفا به اضافه کردن ویژگی‌های جذاب و کاربرپسند در کنار قدرتمندتر کردن سخت‌افزار بسنده نکند.
«گلکسی اس6»، شش‌امین پرچم‌دار خانواده‌ی اس سامسونگ به‌شمارمی‌رود که در روز ده‌ام اسفند ماه سال 1393، در جریان ‌همایش MWC شهر بارسلونای اسپانیا، رونمایی شد. اگر بخواهیم در همین ابتدای کار خیلی خلاصه در مورد گوشی جدید سامسونگ سخن بگوییم، در یک کلام اس6 ورای سایر پرچم‌داران سامسونگ در پنج سال گذشته ‌است. تحولات ایجاد شده در پرچم‌دار سال 2015 سامسونگ آن‌قدر چشم‌گیر بوده که در مدتی کوتاه توانست نگاه کاربران زیادی ازجمله مخالفان این برند را به‌سوی خودش جلب کند. سامسونگ این بار نه از پلاستیک متخلخل برای ساخت بدنه‌ی گلکسی اس6 استفاده کرده و نه از پلاستیک شبه چرم. به‌جای این دو، سراغ ترکیبی از فلز و شیشه برای طراحی و ساخت بدنه‌ی پرچم‌دار جدیدش رفته؛ بدنه‌ای که تا این لحظه، کار کارشناسان حوزه‌ی تکنولوژی را در انتخاب خوش‌ساخت‌ترین و بهترین گوشی تولید شده توسط سامسونگ، راحت کرده است.
از تولید این گوشی هوشمند خوش‌ساخت و باکیفیت، می‌توان به ذکاوت مدیران شرکت سامسونگ پی برد. سامسونگ به‌خوبی ‌پی برده بود که عصر قربانی کردن جنس بدنه به‌خاطر ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به‌سر آمده و این سیاست دیگر مخاطب چندانی ندارد و باید به ساخت پرچم‌داری روی آورد که در آن تعادل و توازنی منطقی‌میان کیفیت ساخت و امکانات جذاب وجود داشته باشد. گلکسی اس6 دقیقا مصداق همان سیاستی است که سامسونگ مدت‌ها در موردش سخن می‌گفت؛ سامسونگی که اکنون می‌تواند جدیدترین دست‌پخت‌اش را در جمع خوش‌ساخت‌ترین گوشی‌ها و ‌مجهزترین پرچم‌داران ببیند
. با ادامه‌ی نقد و بررسی گلکسی اس6 در دیجی‌کالا همراه باشید.


:: موضوعات مرتبط: اخبار DigiKala , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394

ویدیوی سامسونگ برای نمایش امکانات Galaxy S6 Edge در ۶۰ ثانیه [تماشا کنید]

تاکنون ویدیوهای مختلی در مورد امکانات، قابلیت ها و ضعف های آخرین نسل از پرچمداران سامسونگ ساخته شده که یکی از واپسین نمونه های آن هم ویدیوی اختصاصی دیجیاتو بود که در زمینه قابلیت های فیلمبرداری این دستگاه برایتان تهیه کردیم.

حال نوبت سامسونگ است که در ویدیوی کوتاه جدیدی به معرفی آخرین دست یافته های تکنولوژیکش بپردازد.

در ادامه برای مشاهده این ویدیو با دیجیاتو همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز , سامسونگ - Samsung , اخبار Digiato , جالب و سرگرمی , بررسی تخصصی ابزار الکترونیکی , سامسونگ - Samsung , ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : پنج شنبه 21 خرداد 1394

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی